Opět na blogu a opět online :)

17:50:00

Moji milý čtenáři,

jak jste si mohli všimnout, tak jsem na pár týdnů zmizela. Důvodů bylo nespočet. Nebudu je tady rozebírat, ale jsem zpátky a s novou energií psát a podílet se o naše zážitky a chvíle na rodičovské dovolené.

Když sjedete blog úplně dolů všimnete si novinky, kterou jsem se rozhodla udělat. 
Můj blog podléhá autorským právům a veškerý obsah co tu je si nepřeji kopírovat a šířit dále. Respektujte mé rozhodnutí, děkuji. 

Mám tu plno věcí co mám v plánu přidávat, ale už nebudou tolik osobní !!! Celkově chci být na blogu jako v minulosti, ale budu chránit zájmy mé dcery. Proto i její fotografie zde budou méně než dosud. 

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za váš komentář. Byl odeslán ke schválení a případně bude zveřejněný.

Popular Posts

Veškeré mé fotografie a texty podléhají autorským právům. Kopírování bez mého souhlasu je ZAKÁZÁNO!. Používá technologii služby Blogger.

Archiv blogu