FILM | VÁNOČNÍ KAMEŇÁK | S MAMKOU V KINĚ

11:19:00

Krásný prosincový pátek,


znáte to rčení, že nejlepší akce jsou neplánované? Mě se to včera potvrdilo. Nečekaně jsem se ocitla v sále bechyňského kina a koukala na poslední díl Kameňáku. A jaké mám dojmy?

V první řadě bych poukázala na plejádu českých herců, kteří vždy pobaví. Osobně mám ráda Danu Morávkovou, proto jsem se na ní těšila a s klidem mohu říci, že mě nezklamala. Jak je zvykem nechybělo ani pomyslné šťouchnutí do prezidenta, zde mě to nikterak nepobouřilo, naopak jsem se pobavila. Václav Vydra opět sršel humorem a ''Viky Cabadaj'' taktéž. Scéna na vietnamské tržnici byla hodně vydařená a bohužel až moc pravdivá. Už delší dobu mám v hledáčku syna Veroniky Žilkové - Vincenta a zde se mi líbil. Veselý dům pobavil, ale kdyby vynechali pár momentů nezlobila bych se. Eliška Bučková překvapila a docela i bavila. Scéna kdy se Alice Bendová na striptýzu sápe po vlastním synovi převlečeném do oblečku králíčka byla skvělá. 
Film bych doporučila a řekla bych, že byl i lepší než čtyřka. Vánoční atmosféru jsem pocítila a to prý byl účel tvůrců. 
Z 10 bodů bych dala 7. 
Největší zážitek ovšem patří našemu kinu, málokteré kino nabízí podsedáky na sedadla a trochu tepla by se určitě příště mohlo posunout o level výše. Ale co bychom chtěli, sedělo nás tam čtrnáct...
P.S. Walda Gang dali sázku, milion shlédnutí a budou nahatý. Dají to? :-D


You Might Also Like

2 komentářů

  1. Dobrá recenze! Jsem na film zvědavá :-) Který díl se ti ze všech Kameňáků líbí nejvíc?

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji. Mě se líbil asi nejvíce první díl, protože to bylo něco nového. Líbilo se mi natáčení v bechyňských lokalitách. Osobně se mi asi nejméně líbila trojka a u čtyřky šlo vidět, že je to hodně nastavovaná kaše.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář. Byl odeslán ke schválení a případně bude zveřejněný.

Popular Posts

Veškeré mé fotografie a texty podléhají autorským právům. Kopírování bez mého souhlasu je ZAKÁZÁNO!. Používá technologii služby Blogger.

Archiv blogu