5 let naprostého bláznovství :-*

19:13:00

Než začnete číst tento článek, chci aby jste věděli, že jsem muži mého života dala ''krycí přezdívku'' inspirovanou mou milovanou Carrie. Ano, tento muž je můj Pan Božský :-* 
  Naše historie se začala psát roku 2010. Já byla 15-ti letá studentka kadeřnického oboru. On byl DJ. Dokážete si představit, co to s mladou holkou udělá, že? Ano...zamilovala jsem se. Nikdy jsme neměli klasickou červenou knihovnu, bylo to spíše něco v tom stylu Kamarád taky rád s Milou Kunis a Justinem Timberlakem. Šlo jen o fyzický akt, jenže já to malé kačátko se úplně zbláznilo. Roky plynuly, vztahy přicházeli a odcházeli, ale my k sobě se nějak pořád vraceli. A z jednoho vracení byli dvě čárky na těhotenském testu. Bože! Čekáme spolu dítě. Jenže, to by to nemohl být můj krásný život, abych to měla vše jak na zlatém podnosu. Nechtěla jsem ho tlačit do věcí, které sám nechtěl. Byli bychom nešťastní oba dva a za to mi to nestálo. Dala jsem se na dráhu - matka samoživitelka s bonusem stále studující :-D Pecka! Jenže, poslední dny roku 2014 se stalo něco, co do dneška nechápu. Pan Božský si uvědomoval své chyby a rozhodl se k nám vrátit. Moje emoční rovnováha byla jako na horské dráze, co teď? Být hrdá žena, co druhou šanci zmačká a zahodí nebo skákat salta dozadu, že budeme jedna velká šťastná rodina? Ano, to druhé je správně. Nějakou hrdost jsem schovala do skříně a rozhodla jsem se obnovit ''vztah'' ale teď už ne ten Kunis&Timberlake. Byli a jsme rodina. I když se mě plno lidí ptá, zda už spolu bydlíme říkám jim stále to samé ''Dejte mi čas, potřebuji si zvyknout už na to, že jsme spolu''. Nezáleží zda dostane klíčky od bytu v Lednu nebo v Listopadu. Důležité je, aby tu byl. Je to prostě člověk, se kterým mám dceru a kterému jednou chci porodit syna a říci mu ''Ano, v dobrém i zlém''. Možná jsem naivní, možná blázen, ale já už se toho být rodina nevzdám! Už ne. Jako správná máma budu jako lvice bojovat :-) 

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za váš komentář. Byl odeslán ke schválení a případně bude zveřejněný.

Popular Posts

Veškeré mé fotografie a texty podléhají autorským právům. Kopírování bez mého souhlasu je ZAKÁZÁNO!. Používá technologii služby Blogger.

Archiv blogu