Seznamte se Slečna Dokonalá, má Klárka :-*

19:40:00

Osud tomu chtěl a já se 9. května 2013 v 8:39 (na operačním stole, v celkové anestezii) stala mámou. Narodila se nám dcerka - Klárka P. 
  Už od mala je miláček rodiny. Nejen, že je krásná, šikovná ale je i velmi společenská. U babiček a dědečků to zvládá na výbornou, nedrží se máminy sukně. Věřte, že jsem tomu tak ráda!
  Klárka byla počata zcela neplánovaně - i když proč si neudělat při škole adrenalin miminkem? A můžu říci, nebude den, kdy nebudu šťastná, že si tu cestu k nám našla. Není krásnější povolání, než právě povolání MAMINKA.
   V některých rodinách ještě než se dítě narodí se plánuje co bude ten prcek v životě dělat za práci. Někdo vidí svého syna jako chirurga, dceru jako profi modelku nebo nejlepší podnikatelku roku 2030. Já si přála a přeji jediné, aby dělala práci, kterou bude milovat nebo jí bude naplňovat. I když představa primářky pediatrie nezní špatně.
   Kdybych měla popsat svou dceru jedním slovem bylo by to slovo - dokonalá. I když zrovna, když si svlékne pokakanou plínku a hodí s ní ven z postýlky k dokonalosti má jako cesta z Bechyně na Aljašku. Ještě před porodem jsem si četla typy výchovy a dneska můžu v klidu říci, jsem policajt ! Ale jako každá máma to myslím se svojí dcerkou jen v tom nejlepším. Za chvíli oslaví své dva roky a já se na to moc těším. Její oslavu už mám v hlavě. Bude Večerníčková party. A to je pro úvod asi všechno. Napíši o dcerce naposledy. Ale pokud by to nebylo dostačující co tenhle soupis. Klárka P. je modrooký býk, s necelými 11kg a 77cm, miluje jídlo a běhání, nesnáší spánek. Stačí? Já bych řekla, že jo. Vlastně - její láska je František z Kouzelné školky, snad jí skřítkové v pubertě přejdou...

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za váš komentář. Byl odeslán ke schválení a případně bude zveřejněný.

Popular Posts

Veškeré mé fotografie a texty podléhají autorským právům. Kopírování bez mého souhlasu je ZAKÁZÁNO!. Používá technologii služby Blogger.

Archiv blogu