A je to venku ! ;-)

20:42:00

Poprvé za celou dobu co jsem se jako puberťačka zabývala blogy jsem se odhodlala svůj blog ukázat světu. Ano, mám obavy, že se najde někdo kdo si na každé věci najde chybu, ale i s tímhle počítám. Psaní není má práce, je to má radost. Proto nemůžete očekávat články na úrovni novinářských kapacit. Teprve se učím formulovat věty, psát a myslet nad danými tématy.  Chci, vlastně si přeji, aby stránky byli co nejpříjemnější jak pro čtenáře tak pro mě. Tak pokud se Vám můj styl psaní líbí jsem ráda, ale i těm, kterým se nelíbí vzkazuji, že jsem taky jenom člověk a co? Chybovat je přeci lidské... 

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za váš komentář. Byl odeslán ke schválení a případně bude zveřejněný.

Popular Posts

Veškeré mé fotografie a texty podléhají autorským právům. Kopírování bez mého souhlasu je ZAKÁZÁNO!. Používá technologii služby Blogger.

Archiv blogu