První jízda v kočárku a StarDance :-)

19:46:00

Krásný nedělní večer milí čtenáři,

já si včera napsala článek, který má své zveřejnění naplánováno na prosinec, protože jsem měla slova v hlavě tak s nimi rychle na virtuální papír. Takže snad se bude článek líbit, je propojen i s mými vzpomínkami z dětství.

Sobota utíkala celkem rychle už i kvůli odpolední návštěvě u rodičů. Poprvé jsem i projela Klárčin nový kočárek, jelikož předchozí dny jen pršelo. Upřímně jsem s ním velmi spokojená, krásně se kočíruje a hlavně se Klárce z kočárku ani nechce. Musím vyzdvihnout možnost úplného sedu což i malé velmi imponuje. Po cestě jsme vyzkoušeli i lepší fotoaparát co je na mém novém telefonu a též se mi fotky velmi líbily a ty nejhezčí přidám do článku. U rodičů jsem si dala kávu, popovídali jsme a taťka se strejdou mi pomohli přivézt domů novou skříň do pokojíčku co mi věnovala mamka. Takže přebalovací pult šel pryč a já dojatá tím, jak moc rychle mi ta moje cácorka vyrostla. Během chvíle jsme se vrátili dolů do Zářečí, kde mamka mezitím pohlídala Klér. 

Za hodinku jsme jeli domů a vzali i Pavlíka, který u nás přespal. Večer jsem vyžehlila a nakonec si s Pájou zatančila waltz a právě tohle jsem si nechala na závěr. Právě včera odstartovala sedmá řada taneční soutěže StarDance s deseti osobnostmi a deseti profesionálními tanečníky. Tuhle show miluji i z důvodů, že vidím pokrok co během pár měsíců udělají. I z prkna je pak celkem obstojný tanečník. Je znát i snaha, píle a pokora co v sobě soutěžící mají. Jen co mě zaskočilo byla někdy až moc kritická porota. Přeci jen to byl první večer a nebudou tančit jako profesionálové. Jan Révai byl nejlepší, dokázal je motivovat do dalších kol a uznal, že snaha byla vidět. Moderátorské duo Marek a Tereza opět nezklamalo. Bez nich by tahle soutěž ztratilo to kouzlo. A teď k soutěžícím. Nejvíce mi padla do oka Jitka Schneiderová, která předvedla skvělou sambu, kterou bych se nebála ukázat i ve finále. Sám Jan Révai vytáhl desítku což jsem vykulila oči a jako správné fanynce poskočilo srdíčko radostí. Druhým zlatým hřebem večera byl Leoš Mareš, jeho sólo byl dobrý tah ! Celý den mi běhá tohle - Není Leoš nejzlatější když mlčí a neuráží? V téhle show tančil a kolik sklidil pozitivních reakcí oproti jeho vlastní noční show na Primě. Uvidíme zda skautíci nežhaví sms tvary proti němu jako pomstu, škoda, že nesoutěží Láďa Hrušků, ten by byl pro ně ideální. Ale hodnotím tanec a ten se mu povedl, jen očekávám kdy mu bulvár slečnu Katarínu pošle do postele i s případnou JágrpostelSelfie. Třetím tanečním párem co se mi líbil byl Radek Banga a Tereza Bufková, je pravda, že romové mají tanec v krvi, ale jde vidět, že Radek na to nevsázel a na tréningu dřel. Komik Lukáš Pavlásek nezapomenul ukázat svou humornou stránku, ovšem mám pocit, že tento styl pořadu by měl zachovat jakousi noblesu a etiketu. Marek Taclík, moje druhá láska v Kriminálce Anděl se také snažil a jít jako první pár na parket musí být náročnější než třeba v prostředku. Uvidíme jak to Marek rozjede příště. Blogerka a herečka známá především jako Saša v Comebacku, Marie Doležalová zatančila také pěkně a u jejich tance se určitě nudit nebudeme. Nudu jsem cítila u boxera Rostislava Osičky, který mě zaujal asi nejméně. O dvě třídy více se mi zamlouvala odpůrkyně uzených kolen Kateřina Cajthamlová, které nejvíce prospívá Petr Čadek, který se mi už pár ročníků zpět líbil. Leona Machálková na svůj věk zatančila s noblesou, ale cítila jsem z ní strach, ale určitě se jí to příště více vydaří i hlavně v té účesové stránce, protože tento účes jí neslušel. Poslední je dýdžejka Lucca, které bych si asi ani nevšimla a mám pocit, že ona na pomyslné bedně nebude. Takže to by bylo k prvnímu tanečnímu večeru všechno a čas od času se o StarDance z mého pohledu dočtete více.

Snad i vám se víkend podařil a užili jste si ho...

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Taky sem koukala na SD a fandím Jitce a Leošovi. Hlavně Leoš je sexy a spojení s tancem jednoduše k sežrání. A fotečky Klárinky se povedly. Je moc krásná princezna. Těším se na další články !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář. Máme stejné favority ve StarDance :-) A ano, Leoš není ošklivý chlap a při tanci mu to velmi sluší ( rumba bude pekelně vášnivá si myslím ). Děkujeme za pochvalu fotek, musela jsem využít i to, že byla chvíli v klidu ;-) A další články budou co nevidět :-* Měj krásný den !

      Vymazat

Děkuji za váš komentář. Byl odeslán ke schválení a případně bude zveřejněný.

Popular Posts

Veškeré mé fotografie a texty podléhají autorským právům. Kopírování bez mého souhlasu je ZAKÁZÁNO!. Používá technologii služby Blogger.

Archiv blogu