Přebalovací taška a zimní doplňky ke kočárku

17:31:00

Dnešní článek bude o výbavičce, kterou máme u našeho kočárku. 

Jelikož už je venku zima ukážu i náš fusak a rukávník. 

Prvním čím začnu je přebalovací taška, která je velmi prostorná a vejde se do ní mnoho věcí ( od plenek, vlhčených ubrousků, základní kosmetiky pro malou, přihrádek na jídlo a dvou síťovaných přihrádek na lahve s pitím ). Taška je od firmy Baby Ono a jsem s ní spokojená. Krásně i drží na rukojeti kočárku, takže není potřeba používat druky na uchycení. K tašce byla zdarma i přebalovací podložka. Cena je krásně přijatelná.
Dalším bodem je fusak značky Emitex - mumie, který je velmi teplý a na zimní období ideální. Protože mám holčičku vybrala jsem fuschiovou barvu. 
K fusaku jsem pořídila i rukávník té samé značky i barvy. Nemusím už konečně řešit, zda mám nebo nemám rukavice. Jen připevním na rukojeť a hurá do města.
                               
Pokud by měl někdo zájem mohu poslat odkazy na e-shopy. 

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za váš komentář. Byl odeslán ke schválení a případně bude zveřejněný.

Popular Posts

Veškeré mé fotografie a texty podléhají autorským právům. Kopírování bez mého souhlasu je ZAKÁZÁNO!. Používá technologii služby Blogger.

Archiv blogu